خانه > سرگرمی > دوست دارید بدانید ضریب هوشیتان (IQ) چقدر است؟

دوست دارید بدانید ضریب هوشیتان (IQ) چقدر است؟

ژانویه 10, 2010 بیان دیدگاه Go to comments
ضریب هوشی یابهره هوشی یاهوش‌بهره، (IQ) عددی است بامیانگین ۱۰۰ و واریانس۱۵ می‌باشد. از اینرو در رده بندی و تقسیم هوش, به صورت متوسط حدود ۷۰٪ ازمردم دارای هوش میانگین, ۱۲٪ هوش بالاتر از میانگین, ۲٪ درصد خیلی باهوش و۱٪ افراد نابغه را تشکیل می‌دهند. همین روند در مورد افراد کم هوش, عقب مانده ذهنی و.. در جهت دیگر برقرار است.
اگر شما هم دوست دارید بدانید ضریب هوشیتان چقدر است، خواندن این مطلب را ادامه دهید.
سایت IQTest.dk

IQTEST سایتی است که امروز قصد معرفی آن را داریم. این سایت به طور کامل بر پایه فلش ساخته شده است. داراری ظاهری بسیار زیبا و جذّاب است. پس از ورود به سایت، ابتدا باید زبان مورد نظرتان را انتخاب کنید. سپس بر روی Start (در زبان انگلیسی) کلیک کنید. حالا شما توضیحاتی در مورد چگونگی و قوانین آزمون را مشاهده خواهید کرد.

شما ۴۰ دقیقه فرصت دارید تا به ۳۹ سوال موجود پاسخ دهید. سوال ها به صورت صعودی دشواری بیشتری پیدا می کنند تا آن جا که آخرین سوال بسیار دشوار تر از سوال های اول خواهند بود. پس از به پایان رساندن آزمون، شما نتیجه آزمون و طبعا ضریب هوشی خود را خواهید دید.

پ.ن: توضیحات ابتدایی درباره ضریب هوشی از ویکی پدیا استخراج شده اند.

دسته‌ها:سرگرمی
  1. فوریه 17, 2010 در 20:18

    شاید باور نکنید ولی نمره من 144 شد.سایت خیلی خوبی بود.اگه باور نکنید حق دارید چون خودم هم باورم نمیشه.

  2. ناشناس
    ژانویه 13, 2010 در 00:52

    سایت خوبی دارید امیدوار ادم های خوبی از سایت بازدید کنند.

  3. ژانویه 11, 2010 در 15:58

    خیلی‌ با نمک بود.منم اگر ترشی نخورم یه چیزی میشم چون ۱۰۹ شدم.
    مرسی‌ امین جان.راستی‌ من لینکتون کردم

    • ژانویه 11, 2010 در 16:12

      ممنونم. من هم پیوند شما را گذاشته بودم. مجبور شدم بدلیل فی-لت-ر شدن سایت رو منتقل کنم. دارم دوباره پیوندها رو منتقل میکنم. وبلاگت از وبلاگهای مورد علاقه منه
      109! خیلی خوبه. ضمنا بدون تست هوش هم با دیدن مطاللب وبلاگت میشد اینو حدس زد.
      یه پیشنهاد. بدلیل سرعت پایین اینترنت اگر تعداد مطالب لیست شده در صفحه اول وبلاگت رو کم کنی (مثلا 7 الی 10) یا مطالبی را که عکس زیاد دارند، عکسهشون رو گالری کنی، بازدید ها بیشتر میشه. خیلیها وقتی سایتهای سنگین رو بازدید میکنند و با مشکل سرعت مواجه میشن، دیگر بازدید دوباره انجام نمیدن.
      سپاس

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

